NYTT PRIS PÅ DITT ANALOGA FASTA ABONNEMANG

10 juli 2018 höjer vi priset på ditt analoga abonnemang med 40: – exklusive moms / månad. Passa på att se över ditt behov – kanske kan du få en bättre deal än den du har idag.

Vänligen ring in till vår kundtjänst, 0770 220 225, om både förändringen, våra andra abonnemang och generella frågor.

Varför höjer ni priset på mitt fasta analoga telefonabonnemang?

Sveriges Telefoni vill operera på Sveriges bästa nät som tyvärr har höga underhållningskostnader för våra leverantörer. Det innebär att vi ibland behöver se över våra priser och göra vissa förändringar. Månadsavgiften för ditt nuvarande analoga telefonabonnemang höjs från och med 10 juli 2018 med 40: – / exklusive moms per månad.

Ändras mitt analoga abonnemang på andra sätt?

Nej, ditt fasta analoga abonnemang fortsätter fungera precis som tidigare. Du behåller de priser du har idag för samtal, trafik och meddelanden.

Behöver jag göra något?

Nej, förändringen sker automatiskt den 10 juli 2018.

Om du inte accepterar förändringen i ditt abonnemang har du rätt att säga upp avtalet utan kostnader och förpliktelser inom 10 dagar efter att ni registrerats som mottagare av brevet med information gällande kommande prishöjningen som skickades ut per post den 4e juni 2018 till angiven fakturaadress (sista dagen för uppsägning enligt dessa villkor ska inkommit till Sveriges Telefoni senast 18e juni 2018). Abonnemanget upphör då från den dag det nya abonnemanget träder i kraft, det vill säga 10 juli 2018.

Sveriges Telefoni rekommenderar att uppsägning av fast abonnemang sker via samtal till vår kundtjänst på telefon 0770 220 225. Detta eftersom dina abonnemang kan vara beroende av varandra eller påverka andra tjänster du har hos oss. Alternativt kan du även maila din uppsägning till kundtjanst@sverigestelefoni.se eller posta den till Box 55647 102 14 Stockholm. För oss är det viktigast att du är nöjd och vi vill vara säkra på att allt blir rätt innan vi skiljs åt.

Vid frågor är du välkommen att ringa till oss på 0770 220 225.

Vad händer med min faktura?

Ni fortsätter faktureras dom fasta kostnaderna i förskott och trafiken i efterskott. Det enda som kommer skilja sig är abonnemangsavgiften för analog telefoni som höjs med 40: – exklusive moms/månad.

Tveka inte på att ringa oss om du har frågor eller funderingar på 0770 220 225.