Tack för oss!

Från och med den 1/11 2018 flyttades ert avtal från Sveriges Telefoni Företag AB till TeleMer.

Övergången påverkar inte era abonnemangskostnader eller övriga avtalsvillkor utan ni fortsätter ringa med samma priser och villkor.

Nedan följer viktig information i samband med övergången

telefonnummer till kundservice

Från och med den 1/11 2018 gäller TeleMers nummer 0770-17 70 78.
Öppettiderna är helgfria vardagar 9-12 samt 13-17 och ni kommer att erhålla ett personligt och trevligt bemötande.

information om fakturering i november

Faktureringspartner är Arvato Finance AB och därför kvarstår era nuvarande inbetalningskonton även efter överlåtelsen. TeleMer fakturerar fasta avgifter månadsvis i förskott och trafikavgifter månadsvis i efterskott. Detta innebär att trafikavgifter för oktober nu har fakturerats ifrån oss. Fasta avgifter för perioden november kommer dock att faktureras utav TeleMer. Det är alltså möjligt att ni kan komma att få 2st fakturor i november. Efter november kommer ni fortsättningsvis enbart att få era fakturor ifrån TeleMer.

Med vänliga hälsningar Sveriges Telefoni